Ош облусунда жер көчкү активдешип, 11 адам эвакуацияландыКочкор бекетинен Бишкек ЖЭБине алгачкы жолу көмүр жөнөтүлөтСадыр Жапаров Сүлүктүдөгү таза суу жана жол маселелерин чечүүнү убада кылдыНепродовольственных товаров в Кыргызстане продали больше, чем продуктов питанияКыргызстандагы «Яндекс» кызматынын үзгүлтүккө учурашы бийлик үчүн сабак болушу керек — Дастан БекешевСадыр Жапаровго Лейлек району менен Сүлүктү шаарынын өнүгүү жыйынтыктары тааныштырылды
Кыргызстандыктар 1-сентябрга чейин мүлк салыгын төлөшү керек — МСК
21.07.2026 | 09:28

Кыргызстандын Мамлекеттик салык кызматы жарандарга турак жай, батир жана жер тилкелеринин айрым категориялары үчүн салыкты 2026-жылдын 1-сентябрына чейин төлөө зарылдыгын эскертти.
Ведомстводон такташкандай, бул милдеттенме ишкердик максатта колдонулбаган турак жайларга жана батирлерге, ошондой эле үй жанындагы, короо-жай жана бакча-бостон жер тилкелерине тиешелүү.
Ошондой эле МСК салык төлөөчүнүн кабинети аркылуу салыкты кантип төлөө керектигин айтып берди. Бул үчүн төмөнкүлөрдү аткаруу керек:
- салык төлөөчүнүн кабинетине кирүү;
- башкы беттеги «Салык милдеттенмелери» бөлүмүнөн салык чегерилген мүлк объектисин тандоо;
- төлөнүүчү сумма менен таанышуу;
- «Төлөө» баскычын басуу;
- андан кийин система төлөм үчүн автоматтык түрдө QR-кодду же акча которуу үчүн банктык реквизиттерди (эсептешүү эсебин) түзүп берет;
- каалаган ыңгайлуу ыкма менен — QR-коддун же банктык реквизиттердин жардамы аркылуу төлөмдү жүргүзүү.
Салык кызматы чегерилген салык тууралуу маалымат салык төлөөчүнүн кабинетинде үстүбүздөгү салык мезгили үчүн автоматтык түрдө чагылдырыларын эскертти.
Рубрики: Жаңылыктар, Коом